You are the only exception.

Jag och Tessan har äntligen fått praktikplats i Piteå, kommer bli hur awesome som helst!! :D men undrar hur vi ska överleva 3 veckor tsm??? :S vi far iaf på måndag morgon 07.40, haha jag kommer vara helt död.... sen vet vi inte om vi kommer hem på onsdag eftersom att vi har friluftsdag på torsdag, lr om vi stannar och skippar skiten, haha. Håller iaf nu på att ladda hem massa filmer som vi kan ta med oss dit (A) gaaah, jag är astaggad!!!!!! ;D

Ska också varna alla som ser mig att jag ser ut som ett tap, min hårfärg är obeskrivligt ful och har världens största utväxt som är grå! haha. Måste nog färga det i helgen så jag inte skrämmer piteborna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0