As the world keeps spinning round, you hold me right here right now.

Hade prov idag då vi skulle laga 3 rätters, gick väl hyffsat bra må jag säga :) blev dock inte så nöjd med min varmrätt men läraren tyckte den blev bäst av alla tre.... vet inte hur han tänkte där men.
Måste snart gå och duscha.. har ju en del personer i klassen som är så snälla och kletar pannacotta (Sannas dessert) i mitt ansikte och hår, haha jättekul.

Och nu så ska jag dampa loss lite..... det är så här att min syster har köpt en likadan väska som jag vill ha. Väskan jag har nu är fallfärdig så behöver verkligen en ny, och då jag äntligen hittar min "drömväska" så köper alltså min syrra en sån.... gaaah, blir snart galen! funderar på att köpa den ändå, men hur ser det ut om vi har dom samtidigt? gillar att jag får damp över en väska, men en del saker kan man helt enkelt inte styra över.

Ska baka en hallonpaj lr nått nu och tröstäta, haha nae inte riktigt så men nästan ;)


Kommentarer
Postat av: Linnea

köp den ändå och visa vem som passar bäst med den :D

2011-02-21 @ 20:23:58
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/
Postat av: Frida

NO WAY! :O Jag såg och köpte den först (först och först, josef, du köpte den aldrig xD), jag förtjänar den! (L) Josef, du hittar en annan väska, du kan ju köpa den liknande som är blå, lr kanske den beiga? :D

2011-02-22 @ 22:08:48
URL: http://frillaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0