We're gonna save the world tonight.

Igår började vi hemma hos Wille, var mke trevligt! dock så fick vi veta att det spökar där så Tessan blev livrädd, haha ;D hon är så mesig!
Sen drog vi ut, en del for ut på krogen (ca 3 månader kvar tills jag också kan följa...) medans vi andra for lite överallt. Kul hade jag iaf :) ikv blir det en lugn kväll, ska på bio och se Baksmällan 2 tsm med Linnea och Anja. Har hört att den ska vara grymt rolig och bra så man får väl hoppas! 

 Kan också berätta att jag sa hej då till min utväxt igår, så nu är håret färgat! färgen som jag skulle ha fanns ingenstans så köpte Brillance Dark Bronze. Såg lite skum ut inne på toan hemma hos oss, men där ser håret alltid skumt ut... haha så det var först hos Wille som jag såg att det blev rätt bra! :)

Nu måste jag duscha, äta och sen tar jag bussen in till stan! :)



Kommentarer
Postat av: SOFIA

Åh den är så skönt när man äntligen får fixa sin utväxt den är alltid i vägen hihi. Hoppas allt är bra med dig?



- Tack snälla du, kul att du gillade den. Den är faktiskt från H&M för inte mindre än 149 kr. Vet om det finns längre men du kan ju kika.Ha det bra! KRAM

2011-08-15 @ 00:14:09
URL: http://bysofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0