Jag vet att hon är söt, men det måste bli du och jag.

Blir snart att fara till Byske för att sola och bada, lr det beror på om mamma och pappa kan bestämma sig om vi ska fara lr inte... men det ska typ regna i Byske sen idag så vet inte hur dom tänkte där?

Fick nyss ett random sms av en lite väl överdrivet taggad Theres: Jag längtar as mycket tills du fyller 18!!!!!! :D
Hon kan inte ha mycket till liv om hon går runt på dagarna och tänker på min 18 års-dag, som dessutom är om ca 3 månader?... (98 dagar om man ska vara petig).

Påväg hem från jobbet idag ringde det ett skumt nummer på mobilen, men jag hann inte svara. Så kollade det på hitta och det var Asfalt och Mark i Gävle AB som ringde, haha undra vad dom ville?
Och igår så ringde det en jävligt lost tant som sökte någon jo-ha? (hon utalade namnet jätteskumt, tror hon glömde ett n på slutet också...). Kollade också upp hennes nummer, och hon bodde i Nacka... haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0