I don't want to be anything other than me.

Sitter och ruttnar som vanligt, ska vara en duktig flicka och snart lägga mig så jag inte är helt död på jobbet imorrn. 2 dagar kvar sen äre helg! ska sova som aldrig förr...

Ikv har jag nördat OTH, en av mina absoluta favoriter då det gäller serier (är nog inte ensam om det heller). Både jag och syrran har börjat om och se allt från början, och enligt mig så är dom första säsongerna dom bästa!
Älskar Nathan och Haleys lilla "historia", hur han är "ond" och hon är "god" och hur dom båda förändras osv. Så gulliga, jag vill också bli så kär som dom är.




Kan också tillägga att Nathan är så snygg så det nästan är jobbigt att se han... (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0