You made me that much stronger.

Vädret idag har varit mer än grymt, låg och stekte halva dagen så nu är jag genom grillad. Hatar att jag då och då råkar kli mig nånstans där jag bränt mig så det sen svider som satan, fy fan. Har också varit duktig och krattat, kommer typ ha träningsverk i armarna imorrn... haha. Och imorrn måste jag fara till stan och hämta Frida (med moppen såklart, kommer nog aldrig få något körkort..), kommer inte orka stiga upp (A) sen ska jag nog steka i solen (det kommer vara soligt imorrn med, DET HAR JAG BESTÄMT)

Theres och Julia kommer äntligen hem från fjällen imorrn, har saknat dom ♥ hoppas dom vill hitta på nått kanske? måste också hinna göra en massa läxa imorrn, men det får bli då jag har tid (alltså aldrig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0