Yours are the sweetest eyes i've ever seen.

Just nu har jag så tråkigt som man bara kan ha, typ iaf. Ska nog nörda Gossip Girl och Desperate Housewives ikv (om det hinner ladda klart), annars vet jag inte vad som händer. Är på bushumör, vill göra nåttttt galet! haha nä men far ju bort nästa vecka så skulle vara nice att göra nått medans jag är hemma. Seriöst, mitt liv går typ ut på att sitta vid datorn och tvn dygnet runt, kung liv alltså.

Igår så var jag då iaf hos Matilda tsm med Linnea, Emelie och Theres. Vi träffas allt för sällan måste jag säga, dock så träffar jag Tessan varje dag i skolan, haha men det är inte så ofta vi är alla tsm vilket är synd, måste bli ändring på det!
Vi träffades först på coop där vi köpte godis, glass, laktritssås (olidligt gott!) och dricka, for sen till Matilda där vi pratade och spelade spel (jaaaaag sööööööög).
Försökte också komma på vad vi gjorde förra valborgs, haha vi är senila men tillslut så kom Linnea på att vi gjorde ingenting (förutom hon som var på Willy´s), haha det förklarar vrf vi inte minns.... iaf så tycker jag att i år ska vi hitta på nått busigt!!!!!!!!!! :)





Kommentarer
Postat av: Linnea

låter mobbat med att jag va på willys :(

2011-04-02 @ 18:34:02
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0