How wonderful life is now your in the world.

Måndagen var riktigt nice! först stan (var dock ganska drygt...), sen käk på Dallas=kycklingtallrik ♥, stod som några utmobbade tap på vintergatan och väntade på bion... for sen på Ica och köpte dricka (nästan alla köpte likadan dricka, så det såg ut som att vi gjorde reklam för märket lr nått...) sen efter den eviga längtan blev det alltså Scream 4 på bio!! GRYMT bra! rolig, bra skådisar (älskar Courtney Cox som spelar Gail, hon är så cool), bra slut!! tack och lov för det ;)



Idag har jag varit duktig och gjort lite läxa, först matte där jag gav upp direkt jag läst första talet... började ist skriva lite till mitt tal jag ska hålla på engelskan, haha fy fan! jag och engelska är ingen bra kombination...
Nu blire ut i solen och steka!


Kommentarer
Postat av: Linnea

ååh vill oxå äta på dallas :U

2011-04-20 @ 12:10:12
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0