You're amazing just the way you are...

Haha fy fan så skönt att den här dagen är över, var i serveringen idag och jag suger verkligen på att servera xD var till och med några som ville fota oss, haha inte okej. Och imorgon så är vi lediga, AWESOME!! :D måste ist jobba på lördag, men det blir nog kul ;)
Måste också berätta hur duktig jag var igår och la mig klockan 20.40! haha tror jag aldrig lagt mig så tidigt sen jag var liten. Men konstigt nog så var jag tröttare än vanligt imorse...?


haha


bad as, baby.

Ikv ska jag vara med tönten på bilden och resten av töntgänget, kommer bli töntigt kul kan jag lova!
(A)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja fyfan vad töntigt Kul vi kommer, ha helt Awsome töntigt :D

2010-09-21 @ 17:35:18
URL: http://bunnynotfunny.blogspot.com
Postat av: Anonym

Passa dig josse!!!

2010-09-21 @ 17:48:06
Postat av: De du :P

Passa dig josse!!!!

2010-09-21 @ 17:49:42
Postat av: Linnea

nu la du ju in bilder :D

2010-09-21 @ 20:07:42
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0