Two hearts that beat as one.

Har gått runt i världens minsta skor hela dagen, trodde jag seriöst skulle avlida... och ett tag så gick jag runt i bara sockar för att inte förstöra mina hälar helt och hållet. Vet inte om det gav så mke, kommer ändå måsta ha 100 lager med plåster imorrn... 
Så om nån undrar varför jag går som om att jag just skitit på mig, så vet ni ju varför (A)

Imorrn så blire skolfoto på morgonen, haha inte ok kan jag lova. Tessan har också tvingat mig att åka med "hennes" buss imorrn så det blir att stiga upp tidigt som satan kan jag lova.

Såg förresten på en riktigt bra film i lördags, lr först såg jag på världens bajsfilm på tvn så jag gick ist och såg Awake på datorn, ritkigt awesome!! =) och Hayden Christensen är mer än awesome... (A)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0