Take my hand, we'll make it I swear.

Haha alltså Tessan hon kan va så tjock ibland.. fick ett sms förut ikv att hon hållde på att sprängas för att hon hade ätit för mke. Sen så ska vi ju fara och hämta våra systrar i stan ikv (de är på fest) och då skrev Tessan just: du visst blir det en hamburgare på frasses innan vi far hemmåt? :P xD haha ojojoj, den tjejen är ju kul kan jag lova. Skrev tillbaka sen: haha självklart tjockis ;), då blev hon sur? :O haha sorry men hon kommer ju rulla fram om några månader om hon fortsätter så här!! (nog för att det är omöjligt om man heter Theres Sundgren).

Ikv så har jag sett film, Cirque du Freak: The Vampire's Assistant =) den var bra men slutet var som lite konstigt? det var inte dåligt men det var som att det borde bli en fortsättning, man får då hoppas på det! ;) hehe.
Glömde berätta att igår så såg jag också på I rymden finns inga känslor, lr jag såg typ den kortare versionen men den var ju galet bra!! haha :D den hade biopremiär igår så jag hoppas att det kommer gå att få tag på den långa versionen snart, för jag vill se klart den nu!!


John C. Reilly och Chris Massoglia (gulleplutt!) i Cirque Du Freak: The Vampire's Assistant =)



Billy Skarsgård (klockren!) och Cecilia Forss från I rymden finns inga känslor =)

//Josefine Lundström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0