everything means nothing, If I ain't got you...

Blir så arg på mig själv, borde ju plugga nu men int gör jag det int! haha duktig tjej. Slutade tidigt idag vilket var awesome!!!!!!!!!!!! förberede massa till imorrn, lr jaa inte så mke men... jag och Sofie stod och skala räkor i 2 timmar... men vi var faktiskt ganska duktiga (A)
men dagens applåd går väl till Tessan som hackade chili, och sen stoppa hon fingrarna i ögat så hon börja gråta..... (A) :] haha, nää nu ska jag inte vara taskig, förstår att det gjorde ont som satan och hon grät ju inte med mening om ni förstår ;)

Sitter typ och tröstkäkar godis nu, haha! men får världens ångest över att jag inte tränar på provet, men jag orkar helt enkelt inte! men om ett tag så ska jag nog försöka, så svårt kan det väl inte vara? :O
Ska förresten försöka sluta käka godis från och med nästa vecka och ist börja träna! hahahahahhahahhhhahah kommer aldrig gå.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0