You got that special something.

Emelie dissa på msn, lr hon logga ut så nu är jag ensam och utråkad... :( hon berättade iaf att igår då en kille i hennes klass hade smsat från hennes mobil och skrivit: hej gumman till massa folk, så hade han också skickat det till våran arbetsledare vi hade då vi sommarjobba!! haha jag dööör! kan verkligen se hans min framför mig då han läser smset...

Hade verkligen inte tänkt sitta vid datorn då jag kom hem (från dansen), men min kropp är som en jävla robot och styrdes dirket mot datorn, gick inte att stoppa! så försöker plugga lite på provet nu, får inte in mke... tur  att vi slutar vid 12 imorrn så då har jag hela dagen på mig! + dans på kvällen (A)





Ska fortsätta plugga nu, men kommer nog ge upp ganska snart (A) haha.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Asså internet sluta fungera så jag fick mig inte in nå mer :(.

2010-09-30 @ 10:23:18
Postat av: challeballe

haha ja.. och hinderbana med kuddar ;)

saknar dig med :D hoppas du har det bra borta i klut, känns jätte wierd varje gång jag är där för det känns som att det var igår man gick på klutis...

2010-09-30 @ 12:41:16
URL: http://charlottta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0