I Just Can't Stop Loving You.

Igår så var jag med Theres, Linnea och Emelie, trevligt trevligt ;D körde sen moppe hem i dimman, haha fy fan!! man ser ju inte ett skit? tur att jag inte mötte så många bilar... då jag kom hem så såg Frida och Sara på Step Up 2, kan inte få nog av den filmen alltså!! blev riktigt taggad på att dansa, så nu äre väl bara att ladda tills på onsdag =)
Vi såg sen på en Michael Jackson konsert, blir lika chockad varje gång han dansar.... så jävla grym alltså! kan verkligen inte fatta hur han orkar dansa som han gör och samtidigt sjunga så bra? galet. Blev ju också ännu mera taggad på att dansa efter jag sett han.....!


Smooth Criminal
Han var så sjukt duktig på att dansa, kolla bara 3:45 till 3:50, GALET!
Vill också köpa en såndär hatt han har, så jäkla coola (A) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0