Love is all that I need and I found it there in your heart.

Jag, Tessan och Sanna har då varit duktiga ikv och stått i kiosken helt frivilligt (alltså utan att få betalt), haha och fotbollsmatchen var rätt spännande! klutmark hade efter 15 min gjort 3 mål, men det slutade ändå med att Bjurfors vann med 5-3... :/
Tessan hade då lyckats slira en hel del med moppen idag, fick en galen syn framför mig då hon berättade det, haha! hon var också lite små gay då vi satt där i kisoken... hon började prata om att hon ville praktisera med nån och sen på nått sett så hållde hon plöstligt i min hand? haha hon började sen dregla av skratt... och efter ett tag så började hon sjunga: my hands are cold..... fick en känsla av att hon ville hålla hand med mig igen? :S skum tjej det där.

Vi har också blivit jävligt sugna på att börja spela fotboll igen! fast vi vet inte i vilket lag osv... men nått lag ska vi nog hitta ;) själv så hade jag typ velat börja spela hockey om det inte vore för att jag är så dålig på att åka skridskor ;] haha, men det ser faktiskt jättekul ut! =)

Nä, nu ska jag se film och käka godis! (inte ok) och kanske lägga mig sen? haha om jag känner mig själv rätt så blir det nog inte så. Imorrn så blire teoriskit, lunch, matte och sen ska jag och Tessan tjocka oss på Subway (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0