In this weak young heart.

Har så jävulskt ont i hälarna just nu, obeskrivligt hemskt faktiskt. Och igår då man skulle duscha, skrek nästan av smärta... haha fy fan!! undra om jag ens ska våga duscha nå mer tills skavsåren läkt och gå runt och lukta som en jävel ist? känns fan lockande. Men, men... idag så hade jag ändå lyckats bra med att täcka såren... 3 lager plåster och 2 sockar på varje fot!! haha.

Dagen började väl inte så bra, skolfoto vilket jag hatar. Hade ångest ett tag för att jag såg ut som ett tap, men försökte trösta mig själv med att det finns värre saker som- död, krig, svält osv... blev genast på bättre humör!! :D 
Sen blev det att gå till Skeria, vi var sist dit.. läraren var lite tjurig xD sen efter att lagat mat i en evighet så blev det stan med Tessan som sen for och käka på dallas det lilla fettot (du vet jag inte menar det (A)), mötte Linnea och Emelie, gick sen till bussen tsm med Emelie och Linnea skulle på körgrejs :)

Vi svettades som satan i bussen, babblade på som aldrig förr och snackade om SKUMMA saker, haha vi hade nog fått värmeslag lr nått (A)

Ikv har jag gått ut med Dixi och sen sett på Idol. Det är ju nu i början det är roligt, då man får se alla dåliga jävlar som tror dom är bra, haha!! men en del är ju bra också, den där tjejen som sjöng weak, killen som sjöng tears in heaven, killen på slutet (från förra året) och några till :)

Imorgon blire ännu en dag i mat, haha har länge oroat mig att jag ska rulla fram då vi går i 3an så det blir ingen efterrätt för mig på ett tag!! (kommer bli svårt). Ska gå och ladda kameran nu så jag kan fota lite imorrn :)




Kommentarer
Postat av: Linnea

asså nån dag när du är ute och går med eran hund borde du gå ända till mej och säga hej ;)

2010-09-07 @ 22:37:55
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0