I wanna know what love is, I want you to show me, I wanna feel what love is, I know you can show me...

Ser på 90210 nu, satan vad jag har längtat! hehe, men det håller på och ladda och det är segt som fan :( ska snart vara med Tessan och co, antar att vi ska se idol (Luleå idag!) och sen så blire väl lite bus... (A)

Idag så tränade vi på massa serveringsgrejs, haha gud vad jag suger. Sen så hjälpte vi dom i storköket så att vi kunde sluta tidigare och sen fara till nordanå och lyssna på politikskit. Halvsovde genom hela grejen, Tessan la sig till och med på golvet och slappa ett tag. Otroligt nog så slutade dom prata efter ca 2 timmar, så jag och Tessan gick in till stan, Tessan ville rädda en fågel och djurälskare som jag är sa nej, orkade helt enkelt inte. Blev sen bussen hem, käka plättar och nu sitter jag här frusen och kissnödig, nice. 

Har bestämt att det blir hockey på torsdag, peppad som fan!! ska skrika halsen av mig kan jag lova ;)
Nu ska jag byta till varmare kläder (fy fan för den här kylan) och kanske hinna en sväng på toan innan vi tutar och kör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0