Somehow I need you more than ever.

Har just kommit hem från Ladies Night, vet att jag inte har sett så mke, men det här var nog det bästa jag sett live!!!!!! såå grrrymt bra!
Brolle... hihih naaaaaaawh ♥ :] och Måns Möller, HAHAHA JAG DÖÖR!! xD :D han är kung! (A)
Hela showen var iaf grym,galen och rolig som satan, och dom var alla riktigt duktiga på att sjunga live! (Måns Möller också...)  
En tjej från publiken sprang till och med upp på scenen och kysste Måns, haha insane! ;D

Innan showen så var det ju middag, så vi serverade och tror jag kanske gjorde ett litet fel där på slutet.... våra "ledare" hade sagt att om dom vart för fulla så skulle vi inte låta dom få köpa mer dricka, och smart som jag är så lät jag kanske den fullaste tjejen i hela isladan köpa en till öl..... haha hon såg inte ut att må bra, hon ville till och med ge mej hennes kreditkort :S fick då förklara för henne att det var hennes kort osv.....

Hahha men det är sånt som händer! ;) nu ska jag se klart ett avsnitt av Gossip Girl, sen blire sängen (A)
Imorrn så blire att kolla på dans på torget klockan 15.00, KOM DIT och se Infernal Dance Crew!!!! :D



Kommentarer
Postat av: Adam

sv: aa, idol är inte idol utan han! :(

2010-10-30 @ 13:13:32
URL: http://abbiebooi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0