With all my hopes and dreams, I will believe.

Var på hockeyn igår, var så himla sur då jag kom hem så orkade inte ens blogga. Säger bara: HUR FAN KUNDE LULEÅ VINNA?!??! det är fan inte rättvist!!!!!!!! :( bättre lycka nästa gång....

J
a, och i fredags så hade vi ju dansuppvisning på E4an, gick väl helt okej! förutom att jag faila på en grej som jag egentligen kunde hur bra som helst! :O
Innan uppvisningen så träffades vi hela gänget på dallas och käka tillsammans, och sen gick vi till E4an och såg på filmen Honey, trevligt trevligt :)

Annars så har jag väl mest bara sovit i helgen, laddat inför nästa vecka då vi börjar på Balder igen (har inte haft några lektioner på skolan, förutom en gång i veckan då vi hade matte...). Kommer typ bli "kul" att komma tillbaka... haha låter som världens geek, men med kul så menar jag att träffa allt folk! inte allt det andra...

Måste snart ut och lada ved, hahah det hörs verkligen att jag bor ute i skogen.... sen ikv så ska jag färga håret! så blir äntligen av med min äckliga utväxt :D



Romeo Miller, Jessica Alba och Zachary Williams :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0