You ever love somebody so much you can barely breathe....

Alltså datorn är helt seg och cp!! orkar inte. Orkar inte heller att stiga upp imorgon, vill sova! :( livet är tufft....
Tänkte iaf att jag skulle berätta en scary grej som hände igår på praktiken....

J
ag skulle bära in två skålar med sallad från salladsbuffén (skulle byta ut dom mot nya skålar), och fick inte något riktigt bra grepp på ena skålen, men ville verkligen inte tappa den så jag hållde så hårt jag kunde och kämpade mig in i köket. Då jag kom till bänken och släppte ner skålen så märkte jag att min hand var helt vriden, alla fingrarna stod åt olika håll och den såg helt knäpp ut!! (om ni har sett scared på mtv så vare typ lika galet som där..) Visste inte vad jag skulle göra, så jag sliter tillbaka den.... och det gjorde inte ens ont, tur det.
Haha, det kanske inte låter så scary, men det var det!! lovar handen var helt vriden på nått galet sett.... fattar inte hur den kunde fastna sådär? kände sen på kvällen att det gjorde lite ont i handen, gör det nu också men det går nog över antar jag! haha :)

På fredag så ska vi ha dansuppvisning på nått pan-disco, haha jag kommer vara sämst :] iaf så har vi fått ordning på koreografin hyffsat bra ikv, så imorgon blire finslipning! sen hoppas jag att det sitter! :)
Nu så ska jag gå ner och se om vi har nått att käka, sen så ska jag se Gossip Girl, awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0