So why can't you see, you belong with me....

Igår påväg hem från dansen så går tessan och hennes syrra på E4an-bron och jag och mamma sitter i bilen.....

Jag: tuta!!! :D
Mamma: jag vet inte vars tutan är?...
Jag:........?

Hon borde inte få ha ett körkort, vet ju inte ens vars tutan sitter? :O


Nu äre äntligen bara fredagen kvar och sen helg!!!!! SWEEEET ;D imorrn så blir typ filmkväll? (ovanligt), hoppas bara inte Julia jobbar så hon kan va me :)
lördag vet jag inte vad som händer, nån som vill hitta på nått? :) emelie den bajskorven ska då vara med hassandensvaga så hon lär vi inte se då mke av ;) så vi får busa utan henne!
Måste köpa gratis sms imorgon! känner mig helt handikappad utan det... (A) hihi

Märkte just att jag skrev i förra inlägget att det var 3 veckor tills min födelsedag, men det är 4! haha intressant....






Skrev förut att Mike Posner kanske har världens härligaste röst... men det har ju såklart Justin Nozuka!! haha jag är helt kär i hans röst (A) AWESOME.

Kommentarer
Postat av: Hassandensomärstarkareändejiaf!

nu är de du som började kaxa...:O

2010-10-14 @ 22:01:28
URL: http://hassanochnickovardet.blogg.se/
Postat av: Frida

Sådär sa jag till mamma en ggn också. Då sa hon att hon inte visste vart tutan var. Då sa jag att den antagligen sitter på ratten. Då tryckte hon på ett ställe och det tutade! Den är faktiskt inte så synlig xP

2010-10-14 @ 23:23:14
URL: http://frillaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0