Tattoo your name across my heart...

Borde egentligen sova nu, men orkar inte gå till sängen! haha lär ångra det imorrn kl halv 6 på morgonen.....
Känner att jag ser ut som ett jävla tap, iaf mitt hår. Men ska förhoppningsvis färga det i helgen! :) blev nyss också aspeppad på att tatuera mig och ta hål i läppen! ska typ önska mig det i födelsedagspresent? alltså pengar till det... ;) kommer knappast få det med min snåla mamma :(

Imorgon äre äntligen onsdag, halva veckan har alltså snart gått! haha. Har dans på kvällen som nog blir nice ;) och plus att det är bara 3 veckor kvar då tills min födelsedag, hihi (A) awesome!



Vill ha en snygg skorpion (eftersom att jag är skorpion ;]), nån fin text i nacken och sen kanske nått mer, typ på ryggen... hihi :)

Nattinattii (:

Kommentarer
Postat av: moa

Tack:D!

2010-10-12 @ 23:35:46
URL: http://moasss.blogg.se/
Postat av: Frida

Ta inte hål i läppen!! Men jag tycker att du kan tatuera en skorpion bakom örat =)

2010-10-13 @ 23:48:21
Postat av: Emma

Åh gud så FIN skorpion (jag är skorpionen i tjärntecken:P) den var skitsnygg tror nog att jag ska ta en tatuering på en skorpion när jag bli äldre <3

2010-10-16 @ 09:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0