If I used to love you baby, Ain't nothing like I'm, I'm loving you now...

Hahah på msn nyss.....

Emelie:  hhahha asså sara var lite scary för en stund sen :S hon gick runt i vårat rum och tände en massa värme ljus såg exakt ut som i carrie och att hon skulle typ döda mig... :S

Jag: HHAHAHAHAH JAG DÖÖÖÖÖR!!!!! XD (såg allt framför mig....)

Emelie: hahah ;)

Jag: hahah och jag som ska förlova mig med kvinnan, hur ska detta sluta....?

HAHAHA jag är rädd! :O man vet aldrig med Sara....


I
dag så var typ praoen hur chill som helst, fanns inte så mke att göra så slutade hyffsat tidigt :) men det är ändå jobbigt då man inte har nått att göra....
Och när jag kom hem idag så hade mamma köpt sushi :) det är ju typ gott! har ätit det en gåmg förut då Matilda gjorde det på Hkn i 9an? :)
Ja och sen så har jag slappat framför tvn, synd bara att inte Titanic gick... annars hade jag typ sett den (A) hihi


Kommentarer
Postat av: Frida

Seriöst Josef?!! :O Tyckte du att sushi var gott? :O Det var ju skitäckligt!!!

2010-10-22 @ 16:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0