If I can't have you, I don't want nobody baby.

jag är så jävla less, och det har ändå bara gått 3 dagar, känns då dom 3 år! orkar seriöst inte vakna kl 6 varje morgon och sluta vid halv 4.... :( jag vill ju sova ut!!!!!!!!!!! haha (A) men jag ska kämpa vidare, inte ska man ge upp inte ;) höhö

hoppas då på att man får sluta tidigt imorgon, skulle vara awesome! vill hem och se på 90210 som jag och syrran inte hunnit se för att jag typ sovit hela tiden.... :] haha, men igår då jag kom hem så var jag så trött och uttråkad så jag sovde mellan 6 och 8, sen så for vi till Sara och Emelie och såg på Desperate Housewives!! gud så bra det är! :) iaf så sover jag ganska mke enligt mig? men är ändå trött som satan... ser ju ut som en jävla zombie på morgonen..... :(
har ju också dans imorrn så får hoppas att jag är pigg då! var inte så speciellt vaken idag kan jag lova..... nä, nu ska jag sova!!

sweet dreams... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0