I cant live, If living is without you.

Sista dagen/kvällen på skeria bortgjord och nästa vecka blir det prao! känner ingen pepp alls och vi ska praoa i 3 veckor..... hoppas verkligen att dom är snälla på nordanå annars orkar jag inte, haha (A) men seriöst, är mest orolig för att jag ska måsta jobba med världens tjurskallar utan humor....

Kvällen var väl kul som vanligt ;D... tessan var knäpp (ovanligt? nej. berodde nog på att hon åt några frukter som hade alkohol på sig), jag hade hicka 95% av kvällen, vi träffade världens gulligaste tant, min röst sprack.... osv. Kommer typ sakna skeria nu när jag tänker på hur drygt det kommer vara på balder... :S men kommer samtidigt bli kul, känns som att man kommer tillbaka till verkligheten igen, haha!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahahha men Tessan da? ;)

2010-10-02 @ 10:33:07
Postat av: Emma

haha inte kul med lite humor:P

2010-10-16 @ 09:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0