I'm gonna fight for you until your heart stops beating.

Hade riktigt trevligt igår, var lite extra kul att få träffa Matilda också!! ♥ :) planerar på att bowla med tjejerna nästa vecka, längtar redan :)
Har inte gjort mke idag, typ ätit frukost och sen suttit vid datorn. Borde duscha mitt hår, ser ut som jag vet inte vad!

Fick nyss världens panik då jag kom på att jag fyller år om en vecka, och har fortfarande inte hittat någon vinterjacka :S MÅSTE HA EN JACKA!! hade liksom tänkt att jag kunde få en i present, men har ju inte hittat nån så det blir svårt.....

Förresten, fick ju skolkatalogen igår! såg ut som en uppstoppad kalv. Men TUR nog så var våran bild bara en halv sida! vilket betyder att bilden är mindre, jag syns inte lika bra och ni slipper bli spyfärdiga. Fast det ser lite utmobbat ut med så liten bild, men jag gillar det. 


gammal bild! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0