There's somethin' in your voice, makes my heart beat fast.

Känns som att jag just gjort en misslyckad bakåtvolt och landat på en sten, ååå dödaa mig!! Tessan försökte knäcka min rygg idag, gick väl inte så bra antar jag för det gör fortfarande ont :( stackars lilla mig...... försöker knäcka den nu, men tror det bara blir värre ju mer jag försöker, skicklig som jag är.

Funderar om jag ska plugga lr se Gossip Girl? hmm...... svårt val det där! om jag känner mig rätt så blire förmodligen det andra alternativet :]
Kan väl också säga att det kanske inte blir Pite i helgen, eftersom att Tessan ska sälja på skyltsöndagen! men vi får se om vi får byta helg med nån annan, annars så tar vi nu till helgen :) och om vi får byta så blir nog Harry Potter i helgen!!!!!! åååå tagga tagga taaagga!! :D men ska väl inte vara så glad än antar jag, hehe.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0