orkar inte rubrik =)

Hade sovmorgon imorse, härligt kan jag lova! iaf så klockan 8 så kommer det en grävmaskin till oss, håller då på att sminka mig och annat tjoller. Hela huset skakade som fan, blev nästan orolig att det skulle rasa men det höll den här gången också (överlevde ju jordbävningen i somras). Så nu har vi nästan grävt upp hela våran gård, lr dom håller på att fylla igen det nu men innan så var det en gigantisk "gång" från huset ner till älven. Och har faktiskt ingen aning vrf vi har grävt där? haha xD
Fick iaf vara där nere och lysa med en ficklampa, lagomt kul en fredagkväll....!

Har inte så mke mer att berätta, haha lr kan ju dela med mig av hur otroligt klantig jag är..... igår då vi skulle gå från skolan till gympasalen så ramlade jag :] haha. Meeeen, dom som känner mig väl vet att det inte är första gången och förmodligen inte den sista!!! HAHA (A)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahahahah näe verkligen inte sista gången ;)

2010-11-12 @ 19:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0