Don't ever look back.

Idag så bakade vi bröd, jag sög som vanligt... glömde att pensla mina och he på frön :] men Tessan lyckades då att mosa hela hennes bröd! ahah (A) men de klarade sig ändå :]
Kände att jag och Emil kämpade riktigt bra idag, vi skrapade typ hela golvet själva medans nästan hela klassen satt och slöa :) haha, en stjärna i kanten till oss! (A)

N
u så ska jag skynda mig att duscha, packa och käka middag! sen ska jag till stan och sova hos Julia i hennes lägenhet tsm med Theres och Emelie :) fast det suger att jag och tessan måste träna på prov hela kvällen.... men bättre tsm än ensam hemma! blir väl också en sväng på Ica skulle jag tro.. (A) hihi :)


vackert :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0