I will never say never

Känner att de här sista dagarna kommer bli hur chill som helst! är lediga på onsdag, på torsdag så ska vi städa på skeria och göra lite smörgåstårta och vanlig tårta! ;) sen så imorrn så har vi sovmorgon>gympa-brännboll/footboll>engelska>svenska-sista ggn! och på fredag så har vi bara en lektion och om vi har tur så skippar vi den så då blir vi ju lediga en till dag! :D 

Idag så hade vi först gympa där vi spelade beach volleyboll och Elias lyckades skjuta upp bollen i trädet... :S det slutade iaf med att Nataly fick klättra upp och hämta den xD sen så tror jag Emil lr Sofie? sköt upp den i trädet så då fick Nataly klättra upp igen... hahhah, riktigt skickliga ;) 
Sen blev det hål i 2,5 timma så då solade jag och tessan. Först på skolan, sen så satte vi oss vid Johanna i parken och sist nere vid vattnet :) tessan märkte sen på dansen att jag såg ut som en kräfta... :( inte det minsta kul...

Tänkte berätta sen i ett annat inlägg vad jag gjort i helgen, annars blire här så långt så ingen orkar läsa... hahah :]




//Josse (:

Kommentarer
Postat av: Linnea

du blir alltid en kräfta på våren :]

2010-06-01 @ 20:05:21
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/
Postat av: Sabina

han är bra<33

2010-06-05 @ 08:39:49
Postat av: Anonym

Vill du få tusentals besökare till din hemsida helt GRATIS!?Daaah, vem vill inte?!



Rekomenderar er stark att bli medlem på http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=lanja (!!) Statestiken & kommentarerna kommer Direkt! Haha det är sant! Varit medlem på den ett bra tag nu, och som sagt har jag rejält många läsare! Så.. varför inte dela med mig av mina secret-tips?! Nu när jag faktiskt inte behöver dom längre! Du blir lätt medlem http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=lanja.



Lycka till.. ;)

www.lanjas.blogg.se

2010-06-05 @ 09:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0