One more time...

Ska väl ta och berätta vad jag gjort under helgen... 

Lördag
Satt vid datorn hela dagen, sen på kvällen så for jag och Frida till Theres och Julia :) Först så prata vi mest sen så såg vi på en film.. ;] Såg på filmen Stranded, riktigt bra film, ganska lång men det gjorde då inget! ;) Från början var det mest hur dom skulle överleva, sen så efter 7 år så blev det lite mer action vilket gjorde det lite mer spänanade ;) men det bästa var väl då Jacop växte upp och blev riktigt snygg...!! :D hahhah vilken mage... (A) :]


hahahha naawh... :]

Söndag
F
or till Luleå och Haparanda-Jag, Frida, Mamma och Pappa. Köpte skolavslutningskor på Skopunkten :) hade egentligen tänkt att ha dom jag hade förra året men jag och skor... hahhah blir lite smågalen, och så betalade ju mamma så man måste ju passa på ;) hihiihi. Dom är satans höga (enligt mig), men det är bra så att jag blir lite längre, fast är ganska orolig att jag kommer ramla i dom... är inte så speciellt stabil :S
Visar bild på dom sen.


Måste också berätta att jag sett på 90210 ikv, och nu fattar jag vad tessan och sanna snackar om :O tror jag då, dom kanske menar någon annan men jag tycker då han här var grymt snygg ;D
det var en ny kille i det är avsnittet, han sjunger tsm med Adrianna! riktigt bra var dom också! :) hihi men han är då inte snyggare än Liam, det går fan i mig inte :O och han kanske är snyggare än Navid, men navid är så söt och snäll så man tycker ändå bättre om han! och av vad jag hört från tessan och sanna så kommer den där nya killen, Javier vara ganska dum... säger bara; don´t give up Navid! :( <3





//Josse (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0