We wondering when we'll be free...

Skönt med sovmorgon 2 dagar i rak, har en känsla av att det kommer bli svårt att stiga upp imorgon som vanligt... :S
Dagen började med att jag var lite sen, lr kan snarare säga att det var mamma som var seg! :O så tessan fick vänta på mig.. som vanligt :S på matten gjorde vi typ ett tal? xD ahhah duktiga som alltid! försökte också övertyga läraren att vi inte skulle ha nån data och matte på fredag men tror inte han riktigt gillade den ideén... :/
Sen hade vi "gympa", eftersom att man inte får duscha nu för att vi måste spara vatten så hade vi ingen orientering ;D så mina vader överlevde dagen iaf ;) vi gick ist till lekplatsen och bara satt o chilla ;D
Sen vare lunch, engelska och svenska. Gick på stan med tessan då vi hade slutat, träffade också Linnea som hade badat idag! hahah hon är lika galen som alltid (A) <3 blev faktsikt lite avis för jag vill också bada!!!! :O är ju så satans varmt att man knappt kan vara ute? :O funderar vad jag ska ha för kläder imorrn, går ju knappt ha på sig nå kläder i den här värmen.. funderar nästan på bikinin imorrn, men känns ändå lite tveksamt.. :/
Åkte iaf hem med halv fyran, möttes av två vindruvslådor på bordet som jag proppa i mig. Tror det var meningen att jag och Frida skulle kratta ikv, men om ingen "påminner" oss så får dom skylla sig själva! man vill ju inte jobba i onödan :O


Justin Bieber på slutet... (A)

//Josse (:

Kommentarer
Postat av: Linnea

haha ;D vi får ta och bada nån dag ;)

2010-05-18 @ 20:57:49
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0