If I can see it, then I can do it, If I just believe it, there's nothing to it...

3 veckor idag tsm med älsklingen!! <3<3<33 jag (L) förklylningen (A) ahahha vi kan verkligen inte lämna varandra, som gjorda för varann... :O SOULMATE <3  (ni får inte säga det här till han, men jag funderar starkt på att göra slut...)


Igår så satt jag mest vid datorn, sen vid klockan 6 så for jag in till stan med resten av familjen. Hälsade på mamma på sjukhuset, hann också fara en sväng på Coop innan för att köpa en blomma och choklad till henne. Fulast var ju i bilen då pappa började snacka om att det var Alla hjärtans dag... hhahah okej, pappa har verkligen koll på sånt där... jag och frida fick förklara för hann att det var Mors dag är 30 maj och att Alla hjärtans dag är 14 februari...
Mamma, lr som tessan säger; moderkaka xD hahaahha.. hon mådde iaf bättre igår än i förrgår :P fast hon får inte komma hem i helgen så det blir nån gång nästa vecka :)
På kvällen så körde jag och Frida moppe till Theres och Julia. Såg på film med Sara, Emelie och Petra, blev Space Jam :D ååh vad jag älskar den filmen, var evigheter sen jag såg den senast men den var då minst lika bra som jag minns den <3
Sen efter filmen så fick jag och Frida köra hem i spöregn.. kuul. Kände mig helt drogad då jag kom hem så gick och la mig direkt.

Idag så planerar jag och frida på att tjocka oss med fruktsallad och vaniljvisp, och sen någon bra film!! ;D lr så nördar vi kanske OTH... ;)


AHhahah Bugs Bunny... (A)


//Josefine Lundström (:


Kommentarer
Postat av: Linnea

hahah början av inlägget! KLOCKRENT ;)

2010-05-14 @ 19:39:45
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0