Kiss and tell

Galet långt det förra inlägget var asså... :S men man får ta och skylla sig själv då man inte uppdaterar!
Dagen började inte speciellt bra kan ja lova...
Först så dog en av Mayas ungar, R.I.P <3 så nu har hon bara 4 st... :( får verkligen hoppas på att dom andra klarar sig!! sen så glömde jag och Frida bort tiden? så när vi kliver ut från dörren så ser vi båda bussarna fara förbi..kul. Så vi fick ta moppen helt enkelt. Första lektionen var matte, tror jag gjorde ett tal? :O xD och imorrn så har vi np i matte, peppad ggr tusen ska ni veta!! :D:D::D:D Sen så hade vi gympa-gymmet och innebandy, lunch-bajsmat, engelska-alla hann att göra muntliga(nationella) förutom jag och Kattis... och jag som så gärna ville göra bort det :/, sist svenska-fattade ingenting och ska snart ha prov i vad det nu är vi jobbar om..
Gick sen på stan med Tessan. Skulle köpa skor men insåg att min fot såg så stor ut så det blev inge av. I bussen så träffa vi Carina, hon berätta att hon ska på klassresa imorrn till GB, gissa om jag är avis?!?!? :O

Imorrn så börjar dagen som sagt med NP i matte, lunch vid 10 och sen kl. 11 ska vi till nordanå och se på dans! :) slutar efter det, men eftersom att jag ska till tandläkaren klockan 3 så kan jag inte fara hem!! får ingen skjuts in till stan för jag måste ha skjuts ist efter middan då vi har dans(pappa vill inte köra fram och tillbaka flera ggr)... så känns ganska surt att inte kunna fara hem. Försökte få mamma att byta tid men hon har typ bytt 3 ggr innan så dom skulle nog dampa... :/ hahaha




//Josse (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0