There´s something wrong with Esther...

Har just sett på 90210, spännande som alltid! :D har också hunnit att kratta ikv, måste bara fråga om det är bara jag som får jätteont i armarna när man krattar? :O lr är jag bara cp? jag tar typ i allt vad jag ahr så jag spänner mig som en galning och sen så göre ont.. :/ xD haha
Fick lära oss mer av koreografin idag, och jag känner mig helt efterbliven :O hänger inte med ett skit :S det är nu man börjar få panik och inse att man kommer att skämma ut sig för hela ske-å... :/

vet att jag har haft dålig uppdatering, så tänkte försöka sammanfatta helgen så kort som möjligt! ;D blir nog svårt men.. ;P

Fredag
Satt vid datorn under kvällen och dega vid en film, Monsters vs aliens :) måste säga att jag blev dödskär i presidenten!!!! (L)(L)(L)(L)<3<33<3 vilken goding alltså!!! :O
Sen vid tio ringde Emelie, så hennes pappa och sara och frida kom och hämta upp mig sen for vi hem till dom. Skulle först se en film men insåg att det skulle ta sin tid för den att ladda klart så vi gick ner ist och spela wii. Och ska kanske varna alla människor där ute att möta mig i wii sker på egen risk! :O slog först Emelie i skallen med kontrollen, sen så råka jag slå henne på knäet och jag fick typ en hjärtattack då jag trodde att det var hennes knä där knäskålen åkt ur led, men tur för mig så vare andra knäet...
inge skryt men jag vann faktiskt mot Sara i fäktning och i bowling.. (A) hihihi

Lördag
Satt ute och sola med Dixi nästan hela dagen ;D Sen på kvällen kom Theres och Julia hit, snacka mest och käka glass <3

Söndag
Sara och Emelie var här. Jag och Emelie kollade på när Frida och Sara ritade fula versioner av deras klasskompisar.. xD (en grej dom ska ha tills studenten). Mamma ropade sen att jag och Frida skulle komma ner, och det visade sig att Maya hade börjat föda! :D så nu har vi 5 små söta kattungar till.. (A) Sara och Emelie for sen hem. Efter maten så for vi till dom. Sara bakade mockarutor när vi kom, sen när hon var klar så gick vi upp och såg på film. Såg på Orphan... alltså vi blev helt galna!! :O vi grät, vi dampa, jag fick typ en hjärtattack?... men filmen var ändå bra ;) hahahha asså den var seriöst bra, även fast det kanske inte låter så på hur vi reagera.. det var bra handling osv, men den där jäkla Esther!! ville bara hoppa in i filmen och vrida nacken på hon :O tur iaf att det var ett bra slut! :)




Bjuder på en bild på Esther från Orphan...



...och en bild på min blivande pojkvän! <3


//Josefine Lundström (:

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: tack!! :D

2010-05-10 @ 22:01:59
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0