Silly boy

HAhah fyy, jag svettas som en gris...! :O men så blire då man ger allt ;) har just kommit hem från dansen, gick ritkigt bra, allt sitter som nu men det är bara det där lilla extra som fattas :D nog för att vi fick till det på slutet men! imorrn blire uppvising, gissa om jag är nervös!?!??! :O ahhaha vi får se hur det går, men man får ju hoppas på det bästa ;)

Skrev i förra inlägget att jag övade på mitt pokerface, det var för att jag skulle lura tessan att nått hemskt hade hänt men ist var det så att jag har fått sommarjobb på brännvalla!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D:D :D: D::D (A) (A) whiiiiiii!! nu är sommaren och mitt humör räddat! ;) och om ni undra så gick det kanske inte så bra med mitt pokerface... xD hahaha

Måste gå och duscha snart, ska ju till Burträsk på ostens hus imorrn med klassen ;D hahaha. Ska också grilla hamburgare och om jag fattat rätt så ska vi också på en bondgård xD kommer nog bli kul ;)
Ska också proppa i mig lite vindruvor innan jag lägger mig, ett måste om ni frågar mig (A) :] hihihhi





//Josssssse ;D

Kommentarer
Postat av: Linnea

hääääääärligt josse ;D

2010-05-26 @ 20:53:45
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/
Postat av: Linnea

tack detsamma ;)

2010-05-26 @ 21:56:13
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0