now I know the meaning of true love...

Provet idag var väl inte så farligt som jag hade trott, men det betyder ändå inte att jag kommer få g..
Sitter och svälter just nu, men som man brukar säga; den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge... grillad kycklingfilé till middag!! HAPPYFACE :D:D::D:D men det där ordspråket stämmer kanske inte helt och hållet, lär ju vara döende innan jag får någon mat, det går så satans segt att laga mat i detta hus!!?!? 
Mamma skriker nu att jag ska komma ner och göra salladen, ni ser där hur man måste slava här hemma bara för att man går HR... :O livet är inte lätt

Ska kanske berätta att efter en evighet av sökande så har jag hittat en skolavslutningsklänning ;D har prövat typ hundra olika? men alla jag gillade var vita och genomskinliga :S ingen hit enligt mig... så det blev tillslut en mörkblå :) har inte köpt den än, men ska väl göra det nästa vecka ;)


(A)


//Josefine Lundström (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0