I wanna be a part of something I don't know...

Kan bara säga att den här dagen har varit galet varm!! :O redan då jag gick till bussen så kände jag hur jag hållde på att stekas upp :O och sen på skeria så vart det inte bättre då man stod vid spisen hela dagen... :S
efter att vi slutat så gick jag, tessan, emelie och sanna på stan. Jag och tessan köpte likadana leggings, hahah ;D sen då sanna och emelie åkt hem med bussen så satte vi oss i skuggan och försökte överleva i värmen samtidigt som vi kämpade mot en äcklig spindel... :S vart sen dans, varmt som alltid... fast inget kan slå igår i pan-salen...? :O var död efter typ 10 minuter :S
Måste snart gå och lägga mig så att jag orkar stiga upp imorgon, har mattenationella på morgonen... känner att jag inte ens orkar bry mig om hur det går :O

//Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0