I Like the Way She Do It...

Har kanske inte berättat att jag har hittat Dixis svaga punkt? :O iaf så är den i armhålan... HAHAH! xD men horn måste seriöst vara en av världens galnaste hundar :O men då man kliar henne i armhålan så blir hon helt slapp!! hahhaha ;D
Idag har vi haft np i matte, kan bara säga att mitt G har med all säkerhet sjunkt till ig... :S sen så efter provet så for vi och såg på 3:ornas dans, otroligt duktiga måste jag säga! :D allt var verkligen bra! fast började känna paniken när jag såg hur bra dom shakea i jämförelse med mig.. :O :S så idag på dansen så försökte jag verkligen göra mitt bästa men det går verkligen inte!! :O är typ 3 veckor kvar tills jag ska göra det för hela ske-å!?!? hjälp mig!
Annars så var dansen rätt så rolig idag, vi var uppe i pan-salen så vi fick också se Thess och Toves crew dansa, grymt duktiga! :D
imorgon blire ännu mera dans så det är bara att ladda om nu!! (: ska kanske också fara en sväng till lassa och hälsa på mamma som opererades idag, hon verkade må bra nu osv men vi får se hur det är imorrn..

Ska gå ner nu och tjocka mig med min kladdkaksbit som jag fick av Theres och Julia (julia bakade(A)), ska väl också se någon film skulle jag tro.. ;)




//Josefine Lundström (:

Kommentarer
Postat av: Linnea

haha klart vi är galna ;D och nästa gång vi kör det ska ni vara med ;D blir typ nästa helg ;P

2010-05-13 @ 16:10:04
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0