Here we go again...

Dagen var jättebra (: gjorde ost på ostens hus, for sen och grilla hamburgare och sist av allt så hälsade vi på en bondgård. Måste säga att kossorna där ville gärna lukta och slicka på oss... :O xD haha


Snodde en bild från Sanna, hahhaha jag diggar våra kläder... ;)

Kan också berätta att vi hade krig i bussen med Sannas äpplen, och hon lyckades på nått vis träffa mej rakt i skallen?! :O
Klassen har också hunnit planera att vi ska hitta på nått nån kväll, typ tälta, men då vare en viss Elias som tydligen inte ville campa? xD hahhaha så då måste vi hitta nått hus lr nått att sova i... ;P

Efter våran lilla utflykt så for jag och tessan till E4an där vi hade dansuppvisning, hade oroat mig helt i onödan för det gick ju hur bra som helst!! :D så nu är jag verkligen aspeppad den 4de då vi ska dansa på torget... ;)

Ska gå och duscha nu!!






//Josse ;D






Kommentarer
Postat av: Linnea

hahah snygg bild ;)

2010-05-28 @ 19:13:12
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0