You would not believe your eyes...

Kom hem för typ 1 timma sen. Kvällen spårade totalt... ahhaha xD skratta nästan så att jag sprack :O
Börja med att jag fick veta att jag skulle göra soppa, alltså förrätten. Men jag skulle också hälla upp soppan mitt framför alla gäster som skulle äta.. :O
Så då står jag där mitt framför alla människor och häller upp soppa i skålar då en man kommer fram och tar kort på mig.. ahhaha xD inte kul!
det var sen allting börja spåra...
Det var chokladmousse som efterrätt, och det började med att efter vi käkat moussen så kletade jag lite i tessans ansikte, och självklart så måste ju tessan ge igen... så hon jagar mig runt hela köket :S tillslut så får hon tag på mig och kletar chokladmousse i hela mitt ansikte! plus att jag fick i håret också... xD men jag kunde ju inte ge upp, så snäll som jag är så tar jag av moussen och smetar in i tessans ansikte, hår och till och med i örat! ahaha xD Sen så börjar också emelie jaga sanna med en slickepott i handen som har mousse på sig :O vi skrattade så mke att vi fick ont i magen, vi kom fram till att chokladmousse och skratt är ingen bra kombination... xD
Tessan, Sanna och Emelie fick gå ner och byta rockar för dom chokladmousse överallt :S Emelie hade på hatten och tessans rock var helt insmetad xD

Sen så gjorde Elias världens fulaste dans till låten Fireflies, och jag och tessan var så trötta så vi började komma på konstiga rim och tessans var mest snuskiga.. :S
Och sen då trasan (Emil) skulle slänga smöret som blivit kvar, så lyckades han slänga det rakt på min arm!! han är så ondskefull... :(

Det var hundra ggr galnare än vad det låter, jag lovar. Hade nog varit bäst om jag hade filmat allt ist..!

Vi fick också middag där borta men jag hade så ont i magen efter all skratt och chokladmousse så jag åt inget, så dagens middag blev alltså chokladmousse och en liten kycklingbit? :O xD hahha...

Några snygga bilder på tessan.. ;)






Lägger ut mer bilder sen ;)





Nu ska jag nog se Life of Ryan.. (A)


//Josefine Lundström (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0