When I met you boy my heart went knock knock, Now them butterflies in my stomach wont stop stop...

Asså jag har suttit vid datorn hela dagen nu :O börjar nästan få sittsår.. :S hahaha
ikv blir kanske att umgås med mina kära vänner. Emelie tyckte att vi för en gångs skull inte ska se film när vi är med varandra och ist umgås. Hon gav som förslag att spela spel, och om det blir party alias så kommer jag dampa :O dampar alltid då vi spelar det, haha! jag är så dålig i det spelet.. :] xD fast om jag minns rätt så vann jag och Emelie senast!! :O :D
Men helt utan tv:n blir vi ju inte, det är ju Desperate Housewives ikv och det får inte missas!!

Kanske blir bio imorgon också, med tessan och Emelie :) ska se Percy Jackson & the Olympians: The Lightning Thief :D hoppas verkligen att den är bra, den ser då bra ut på trailern så ;)
Plus att Logan Lerman är en riktig goding, hahhaha (A)




Tror jag ska gå ner och kolla om maten är klar snart, börjar bli lite småhungrig.. ;P



Naawh.. :] (A)



//Josefine Lundström (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0