3/9

Åt på Tatung igår, drog seden viadre till piteå (dollar store ;]) och sen hem.
På kvällen så blev det först 90210, lika bra som alltid ;D sen så såg jag och frida på Can´t hardly wait, riktigt bra film! :D många kända skådisar också, satt typ hela filmen: åh hon där känner jag igen, å han där också... hahaha. Och jag får ju damp när jag inte kommer på vars jag sett en person, så vi fick kolla på internet sen.. xD hahah. Det visade sig att en random kille i filmen kände jag igen från American Pie, sen så Jennifer Love Hewitt visste jag redan vars hon är med i för filmer och Seth Green som är med i bl.a Buffy (A), sen så vare en kille som jag verkligen inte visste vars jag sett honom, sitter fortfarande och dampar.. måste nog kolla upp det sen.. xD
Och minns att jag under filmen sa att jag kände igen killen som spelade Jennifer Love Hewitts ex kille, men brydde mig inte så mke mer sen, men då när vi kollade upp han på internet så visade det sig att han spelar Carlisle i Twilight :O fattar inte varför vi inte märkte det, för han har inte förändrats ett dugg :O



och nu :)





Sen så såg vi en till film, Heathers. Asså svårt att säga vad jag tyckte om den, den var ganska konstig men ändå inte dålig xD ahhaha



Winona Ryder och Christian Slater :)




//Josefine Lundström (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0