The Way You Make Me Feel

Idag så har jag varit hos min älskade mormor ;D jag och syrran solade lite, typ 5 min kanske? xD var så satans kallt så vi kunde inte vara ute längre.. :/ Sen så har hon också klippt mitt hår :)
Ska ju färga håret snart, lr så fort som jag hittat någon färg jag vill ha ;) åh min syster ville att jag skulle göra chokladmousse till henne ikv, annars ska hon inte färga mitt hår... men jag orkar inte, tanken på chokladmousse gör mig typ spyfärdig sen igår.. xD hahaha. Så jag får väl helt enkelt fråga någon annan om dom kan färga håret åt mig. Mamma kan verkligen inte för hon suger, och vet inte om jag skulle klara det själv.. för har tänkt att typ göra brunt och sen ljusa slingor och tror inte jag klarar göra slingor på mig själv.. :S
Just nu så har jag typ grått hår? :S nästan så att jag inte borde få synas bland folk.. xD hahaha

Har just gjort matteläxan, lr den är typ halvklar men xD man ska mäta sitt eget rum och sen rita det i en lämplig skala... åh jag suger på matte så jag gav upp efter att ha mätt rummet xD

Imorrn så äre måndag för alla er som inte visste.. xD världens drygaste skoldag, går till 4 och sista lektionerna är så jobbiga, känns som att dom aldrig ska ta slut.. :S Men efter skolan så har jag ju streetdance, är nog det ända positiva med dagen.. xD och 90210 såklart! (:


 


//Josefine Lundström (:


Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: du vet jag berätta ju om min mobil som paja ;S iaf så har jagh fått en ny av elgiganten, för dom ville int att vi skulle änmäla dom osv, för vi skulle få rätt ;) och då ville int dom att det skulle stå i tidningar osv ;)

2010-03-22 @ 20:55:10
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/
Postat av: Linnea

hahaha jag vet ;)

2010-03-23 @ 10:34:08
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0