Revenge is sweet...

HAhah där fick hon!!!!! 90210 var hur bra som helst idag, satan va kung att dom ägde ut Naomis syster ;D plus att det var massa andra bra grejer som hände ;D

Eftersom att jag, tessan och sanna hade aerobics på gympan idag så hade jag kollat på Youtube igår för att se om jag kunde hitta några roliga steg som vi kunde använda, för vi hade kanske två steg? :O så jag kollade runt lite grann och tillslut så hittade jag en riktigt skön snubbe...



Klockren kille asså!! hahah... seriöst så kunde jag inte hålla mig från skratt :O xD

Nog om han, våran lilla aerobics lektion gick väl inte så bra som den hade kunnat... och elias och elias som skulle ge oss feedback var inte så speciellt snälla fast än vi hade varit det mot dom!! :O äre tacken?!
Sen så idag på matten så skulle vi få veta våra ekvationsprov, och jag var så säker på att jag skulle få ig så jag sa att jag skulle springa runt naken på stan om jag fick G !! och bara för att jag sa det så fick jag ju självklart G... :/
Efter skolan så blev det streetdance, sen blev det hem med tågbussen klockan 6, äta middag, se tv(90210), duscha och nu så sitter jag här. Borde igentligen träna på hotelläxan, läraren sa att om jag gjorde bra ifrån mig på förhöret så skulle jag ligga på MVG ;) men jag orkar inte träna, är helt slut.. måndagarna är så jävla jobbiga på skolan.. hela klassen hållde seriöst på att somna på svenskan :S


Vill också berätta att Justin Bieber fyller 16 år idag!! (A)


Grattis :]




//Josefine Lundström (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0