påsklov :D

Äntligen påsklov! :D
Hade 2 lektioner idag, först svenska... och sen då vi var påväg till serveringslektionen så lyckades Sanna göra det roligaste jag sett på länge! Hon ramlade i trappen, och ist för att ta i sig med händer då hon ramlade framåt så gör hon världens roligaste snurr och landar på rumpan xD ahhahaha.. får aldrig bort den synen xD
slutade iaf vid 11, hur skönt som helst! sen då jag kom hem så har jag bara suttit vid datorn, ovanligt?
Imorrn så ska jag kanske tvärt till stan, lr först till coop och sen till stan... ska köpa godis eftersom mamma har sämst godissmak så hon plockar alltid dom äckligaste :S hahah jag vet, jag är cp..xD far in till stan bara för att köpa godis, men hallå? man måste ju ha godis till påsk!! :D
Sen på kvällen så far jag till mormor, där så blire att köra skoter, käka godis, ofc :] och chilla ;D

Har upptäckt att april kommer bli ett helvete... vi har seriöst miljoner läxor, redovisningar och prov (np) den månaden. Och inte nog med det, måste tydligen jobba under lovet för att första redovisingen är på måndagen då vi börjar om.. :S Enda utvägen är väl om jag är "sjuk" i en månad?...


idag då jag hämta posten så hade vi fått ett Glad Påsk kort från våra släktingar i Stockholm, haha jag visste inte ens att man brukar/kan skicka påskkort? :O xD...iaf så hade dom skrivit att det var "vår" nere hos dom... jag vill också ha vår!! inge fel med mycke snö osv, men jag börjar bli less kylan :S skakar ju som en liten kyckling varje morgon då man väntar på bussen... ahhahaha xD sitter till och med å fryser nu :( ge mej sommar!!?





Hahhaha.. :]


//Josefine Lundström (:






Kommentarer
Postat av: Emelie

Lyckost som har påsklov!!!

2010-03-31 @ 17:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0