never more...

idag så såg vi på Baldershowen, man fick sig då ett gott skratt kan jag lova.. fast inte pga av själva showen utan killen som satt i publiken som började skratta åt en kille i tjejkläder xD först så vare väl några som småskratta men efter att killen som tydligen går i Emelies klass börja skratta, så började fan alla i rummet skratta ihjäl sig :O Var seriöst det roligaste skrattet jag nånsin hört xD hahahaha..
Showen var ju också rolig, och dom som sjöng var riktigt duktiga! :)
Efter showen så slutade vi så då gick jag på stan och när jag kom hem så åt jag någon äcklig fisk :S


Imorrn så har vi friluftsdag och jag, tessan, emelie och sanna ska pimpla xD hahaha.. så ska väl snart gå ner och göra min lunch till imorrn plus att jag tänkte baka också.. ;P

På fredag så går vi igentligen till 14.10, men eftersom det är några spanjorer på skeria så ska vi gå dit klockan 12, äta lunch där och sen så får vi lov!! ;D

Tänkte att jag kunde slänga in en trevlig låt som tessan har sjungt/lärt mig i veckan ;) skratta om ni vill men jag tycker faktiskt den är ganska svängig... ;D fast den är ärligt talat bättre då tessan sjunger den... (A)




//Josefine Lundström (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0