6/3-10 = Snuskdagen! ;D

Har varit i mullebacken idag tsm med tessan, julia, sara, sanna och frida. Körde skoter dit och sen grilla vi och åkte pulka å sånt ;D
Vi har också döpt denna dagen till snuskdagen!! hahaha.. vi är cp xD
snuskdagen menas att man får vara hur snuskig man vill :O xD fast vi kom på sen att alla dagar är snuskdagar för oss.. :S :O

Sen nån gång vid fyra då vi kommit hem så skulle jag gå till hundgården för att hämta Dixi. Men då jag skulle he upp dörren så satt den fast, smart som jag är så tar jag i allt jag kan och dörren flyger upp och dörrkanten träffar min panna! :S nästan så att jag börja se fåglar flyga runt huvudet.. hahah xD
Så nu har jag en stor bula på pannan, ser nästan ut som att det ska växa fram ett djävulshorn lr nått :O
haahha, skulle inte förvåna mej xD

Snart så ska jag och syrran fara till Tessan och Julia, ska väl kanske se en film lr nått, vet inte rikitgt än vad som är planerat. Som tur är så får vi skjuts dit, så vi slipper köra skoter i mörkret som vi gjorde igår :O
Ja, å igår så var vi med Sara och Emelie och såg på The Children, konstig film.. man blev mest bara förbannad på dom där barnen.. hahha xD




//Josefine Lundström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0