You Can Cry On My Shoulder...

Ska snart fara och kolla på fotboll, kommer troligen vara bättre än förra gången då det regna... fast det suger också om det är sol för då ser man inte ett skit!! xD hhihi
Bajs att tessan inte kunde komma för då måste jag sitta där med frida och discosara... :S om ni känner dom så förstår nu hur jag kommer lida... :( efter det så antar jag att man får rulla hem och sätta sig vid datorn lr tvn?
Imorrn så ska jag iaf dra på stan med Tessan, Julia och Frida :) ska förhoppningsvis köpa en skinnjacka!, skulle också vilja fara och kolla på en kamera jag hittat, men mamma skulle inte fara till solbacken så det blir nog lite svårt :/

Måste dessutom snacka med Linnea och Emelie ikv om hur vi ska göra på fredag! :) jag är peppad på nå bus...(a)


jag vet ni är avis på mitt happyface?! (a)


//Josse

Kommentarer
Postat av: moa

tacktack:D

2010-06-22 @ 18:59:26
URL: http://moasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0