I'm a CRIMINAL...

Sitter och väntar på mamma som ska göra slingor i mitt hår, men hon snackar i telefon så det är rätt så kört... hon kan snacka i flera timmar, även om persoonen i andra änden vill lägga på så har dom ingen chans.. hennes mun bara går och går... :/
Så det blir väl att göra slingor nån gång efter midnatt om jag känner henne rätt :D alltid lika kul då man ska orka kliva upp tidigt imorrn för att fixa Fridas hår inför balen. Elr jag ska inte göra hela, utan bara början tills Julia kommer för att rädda dagen ;)
Sen så vet jag inte om jag skulle sminka henne lr om Julia ska göra det. Det skumma är att Frida alltid klagat på mina sminkningar, och direkt någon annan sagt det var snyggt så har hon dampat och sagt att den inte ska säga så osv... men sen för nån månad sen? så frågar hon om jag ska sminka henne till balen, hon hade också en ton som låter som att det vore självklart att jag skulle göra det... :O
Men vi får se hur det blir imorrn, om hon ens vågar låta hennes sminks öde vila i mina händer... :O ;)


 


//Josse (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0